Weergaven navigatie

Vandaag

Fotografencafé

Ajourboerderij

Fotografencafé: iets andere opzet: 3 tafels, éen voor bespreking meegenomen foto’s, éen voor vragen over apparatuur en techniek en éen voor boeken/folders over fotografie, exposities en andere wetenswaardigheden.

Door de lens van… en “Kijk, deze foto…“

Ajourboerderij

Door de Lens van: Mark Kijk deze foto:     “: een digitale foto, oud of nieuw, waarvan je denkt: daar wil ik de clubleden wel iets over vertellen (wat, waar, waarom en wie?).

Thema Zelfportret

Thema “Zelfportret”  Hiervoor graag insturen naar jspree@gmail.com

Barbecue

Kosten 12,50 euro,  graag overmaken naar NL33ABNA 0566530600 tnv J.B. Rahder Graag voor zaterdag a.s. (24 jun); dat is tevens dan de aanmelding. Begin/eind tijd nog nader te bepalen Locatie:  Laag Boskoop 4, Boskoop